Fülszöveg

A híres marketing fogás, hogy a könyvek hátlapjára valami hangzatos, érdeklődést felkeltő szöveget rittyentenek, hogy úgy érezd, ezt el kell olvasnod, mert ezt pont neked találták ki. Ezt úgy hívjuk: Reklám.

Eléggé járatos vagyok a témában, mert nyomdai reklám és kiadványszerkesztő grafikusként dolgozom. Sok fülszöveg még engem is megborzongat. A borítás az első dobás, a design, hogy magához vonzza a szemedet, majd a hangzatos, titokzatos szöveg a hátoldalon, amitől úgy érzed, meg kell venned a könyvet, mindegy, mennyibe kerül.

Vannak viszont témák, amelyeket nem lehet eladni, mégis sokan megpróbálják. Egy ember, aki tehetséges, írói vénával megáldott, ír egy könyvet, azt egy gyönyörű, eladható ruhába bújtatják és kész is a termék. 

Kérdezem én: Mindenből lehet terméket csinálni?

Szerintem nem. Olvasgass néha errefelé, ha gondolod. 

G.


© 2016 NaploZoo | Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el